У Головному управлінні ДПС у Житомирській області відкрито новий сервіс – «Офіс податкових консультантів». Це сучасний формат роботи податкової служби, де платники податків зможуть отримати всі необхідні консультації у податковій сфері.
Новий сервіс створює можливості для платників податків: отримати індивідуальні консультації висококваліфікованих фахівців,
планувати податкові зобов’язання, розуміти та правильно застосовувати норми законодавства, уникнути стресу при підготовці до перевірок та штрафів.
Консультації в Офісі надаються за всіма ключовими напрямами податкової діяльності, серед яких:
оподаткування фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
оподаткування юридичних осіб;
зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування;
використання електронних сервісів та подання звітності;
надання кваліфікованих електронних довірчих послуг;
податковий аудит, фактичні перевірки, застосування РРО/ПРРО;
трансферне ціноутворення;
погашення податкової заборгованості та ЄСВ;
контроль за обігом підакцизних товарів;
податкові спори.
Основні принципи роботи: доступність, прозорість, професійність, конфіденційність, неупередженість і безбар’єрність.
Адреса та графік роботи Офісу: м. Житомир, майдан Перемоги, 2. Понеділок – п’ятниця: з 8 год. 30 хв. до 17 год. 00 хв.
Обідня перерва: з 12 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.
Джерело: https://ruporzt.com.ua/oblasni_novini/230761-ofs-podatkovih-konsultantv-u-zhitomir-kvalfkovana-ta-dostupna-konsultacya.html