93% підприємств ЖКП порушили правила тарифоутворення – результати перевірок Держпродспоживслужби
14.10 21:39
Держпродспоживслужба продовжує системний контроль у сфері житлово-комунальних послуг з метою недопущення незаконного підвищення тарифів. За результатами державного нагляду протягом 9 місяців 2025 року виявлено масові порушення з боку підприємств, які надають послуги у сфері ЖКП.
Результати:
Проведено 325 позапланових перевірок суб’єктів господарювання у сфері ЖКП. У 302 випадках встановлено порушення (це 92,9% від загальної кількості перевірок). Прийнято 198 рішень про застосування адміністративно-господарських санкцій на загальну суму 2,5 млн грн. Винесено 210 приписів щодо усунення порушень та приведення тарифів у відповідність до законодавства. До адміністративної відповідальності притягнуто 62 посадові особи, накладено штрафів на 130,1 тис. грн. Відповідно до приписів та рішень зобов'язано повернути споживачам 3,2 млн грн. Окремо хочемо відзначити ситуацію в м. Миколаєві. На підставі численних скарг мешканців міста Держпродспоживслужбою проведено позапланові перевірки одного з надавачів послуг. За результатами проведеної роботи підприємством здійснено перерахунки споживачам на суму понад 50 мільйонів гривень.
«Українські споживачі не повинні нести витрати через помилки чи безвідповідальність постачальників послуг. Люди мають право розуміти, за що вони платять, і отримувати справедливі, економічно обґрунтовані тарифи», - підкреслив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Держпродспоживслужба наголошує: у разі неправомірного підвищення тарифів на комунальні послуги громадяни можуть звернутися до територіальних органів Держпродспоживслужби.
RuporZT
|