Як повідомили Інтернет-порталу
Рупор Житомира в прес-службі ОДА, днями генеральний директор державного підприємства ”Житомирський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації” (ДП ”Житомирстандартметрологія”) Куценко П.І. в урочистій обстановці вручив заступнику голови – керівнику апарату Житомирської обласної державної адміністрації Синицькому С.М. сертифікат на систему управління якістю (СУЯ). Саме цей важливий документ засвідчив, що апарат облдержадміністрації надає адміністративні послуги у відповідності до вимог державного стандарту ДСТУ ІSО 9001:2009, який повністю відповідає міжнародному стандарту ІSО 9001:2008.
А передувала цій події копітка і напружена понад півторарічна робота спеціалістів ДП "Житомирстандартметрологія" та 11-ти відділів апарату, яка проводилась у три етапи: узгодження основних критеріїв СУЯ, розробка документації і власне впровадження СУЯ в апараті.
За цей час було сформовано і сформульовано політику в сфері якості апарату на 2009 рік. Розроблено 19 методик виконання процесів, які охопили 34 послуги, що надаються спеціалістами апарату. Ці методики передбачають комплекс заходів спрямованих на неупереджене відстеження діяльності апарату та отримання зворотного зв’язку із замовниками його послуг.
Слід замітити, що базовим принципом будь-якої системи управління якістю є необхідність проведення аналізу вимог замовників і постійне поліпшення якості виконуваних робіт. А головною спонукою запровадження СУЯ в апараті ОДА якраз і стало розуміння того, що незадоволення замовників послуг веде до загального зниження престижу влади. Тож сьогодні будь-яка фізична або юридична особа, яка звернеться до апарату ОДА, може не тільки оперативно і на достатньо високому якісному рівні отримати ту чи іншу послугу, але й має змогу внести свою пропозицію щодо покращення діяльності апарату. Що важливо, ця пропозиція, якщо вона носить конструктивний характер, неодмінно має бути вивчена і врахована у подальшій роботі.
Усі ці фактори свідчать про дуже серйозний підхід керівництва апарату до менеджменту якості.
Вичерпну інформацію щодо функціонування системи в апараті ОДА можна отримати на сайті облдержадміністрації.
Павло Куценко особливо відмітив велику відповідальність всіх спеціалістів апарату, які займалися розробкою документації СУЯ та подякував їм за плідну співпрацю.
А взагалі ця подія визначна ще й тим, що навіть у такі важкі часи, які ми нині переживаємо, далекоглядні керівники знаходять можливість приділяти належну увагу якості чи то продукції, або ж послуг, як у даному випадку. Адже очевидно, що поняття якості не може коригуватися ніякими кризовими явищами.