Ірина Ярмоленко: Питання по перевезенню школярів у Житомирі помітно не врегульоване
05.02 21:22
Щойно стала свідком неприємної ситуації в таксі по маршруту №40. Водій криком вимагав від мами школяра додаткову гривню. В чому конфлікт?
Як виявилося жінка забрала, або так сказала, дитину зі спортивної школи о 20.00. Водій сказав (не можна сказати, що сказав), що це нікого не хвилює, і нехай її син потягом їздить в спортивну школу, чи до репетитора, а пільги школярі отримують лише вранці та в обід.
А якщо у дитини друга зміна? Або якщо справді у дитини репетитор або додаткові заняття? До того ж, жінка сказала, що у хлопця є учнівський.
Тому цікаво, як це питання врегульовано юридично? І на якому детекторі брехні та хто перевірятиме достовірність інформації.
В додаток до всього, як на мене пану Савіцькому(власнику цього маршруту) варто повідомити водієві, що кричати на клієнтів не є маркетинговим інструментом. Так, маршрут унікальний і потрібний, але я й сама не раз стала жертвою брутальної поведінки у свій бік, при тому 20 хвилин чекаючи в обідню перерву маршрутку. Я не жаліюся, бо усі знають, що не змовчу. Але телефон гарячої лінії для скарг не працював. І на завершення, курити і слухати шансон після підвищення проїзду водії продовжують.
Ірина Ярмоленко
RuporZT
|